**غم تنهایی**

چه دروغه مهربونی آخرش تنها میمونی

**غم تنهایی**

چه دروغه مهربونی آخرش تنها میمونی

 

آسمان را قسمت کردند:

تکه ای برای برکه

تکه ای برای رود

تکه ای برای دریا....

دلم را قسمت کردند:

تکه ای برای تو

تکه ای برای تو

تکه ای برای تو 

* سرنوشت *

 

یکی بود یکی نبود 

وقتی این یکی بود اون یکی نبود 

وقتی اون یکی بود این یکی نبود 

مهم نیست کی بود کی نبود 

ولی حیف که  

 هیچ وقت این یکی با اون یکی نبود  

* رفتن *

برای ماندنش به خدا التماس کردم 

 از خدا خواستم از حمایت ما رو بر نگرداند  

  که من بی او هیچم نیمه شب ها برایش دعا کردم  

  اه کشیدم ولی او رفت و خدا گریه هایم را نشنید و ندید 

 و دعا هایم را نشنید و  مورد اجابت قرار ندادو او را برد 

 و ان زمان بود که من از همه و هر چه داشتم بریدم 

  و های های گریستم و او رفت و من فقط ناظر رفتن 

 او بودم رفتنی که هیچ امیدی به بازگشت ان ندارم ونخواهم داشت 

 و امروز من او را برای همیشه از دست داده ام نه می توانم  

او را حس کنم و نه در آغوش بگیرم او رفت  

گر چه برایم همیشه ماندگار است  

* تبریک *

 

دوست ندارم مثله همه از خدا بخوام که توی زندگی هیچ غمی نباشه، 

 چرا که شادیها در کنار غمهاست که معنا پیدا میکنه و زیبا میشه. 

 تنها از خدا میخوام قدرتِ درکِ حضورش رو توی لحظه های زندگی 

 به همه ی مخلوقاتش عطا کنه، که اون وقته که هیچ مشکلی 

 توان شکستن ما رو نداره. سال نو با دیدِ نو به زندگی و فرصتی 

 دوباره برای بهتر زیستن بر شما خجسته باد.