**غم تنهایی**

چه دروغه مهربونی آخرش تنها میمونی

**غم تنهایی**

چه دروغه مهربونی آخرش تنها میمونی

* هنوزم تنهام *


قسم به عشقمون قسم

همش برات دلواپسم

قرار نبود اینجوری شه

یهو بشی همه کسم

راستی چی شد چه جوری شد

اینجوری عاشقت شدم

شاید میگم تقصیر توست

تا کم شه از جرم خودم

...

به ملاقات آمدم ببین که دل سپرده داری

چگونه عمری از احساس عشق شدی فراری

نگاهم کن دلم را عاشقانه هدیه کردم

تو دریا باش و من جویبار عشقو در تو جاری

من از پروانه بودنها من از دیوانه بودن ها

من از بازی یک شعله که آتش زده بر دامان پروانه نمی ترسم

من از هیچ بودنها من از عشق نداشتنها

از بی کسی و خلوت انسانها می ترسم

راستی چی شد چه جوری شد اینجوری عاشقت شدم

شاید می گم تقصیر توست تا کم شه از جرم خودم

راستی چی شد چه جوری شد اینجوری عاشقت شدم

شاید می گم تقصیر توست تا کم شه از جرم خودم

...

من از عمق رفاقت هام

من از لطف صداقت ها

من از بازی نور در سینه بی قلب ظلمت ها نمی ترسم

من از حرف جــــــــــــــــــــــدایی ها

مرگ آشنایی ها

من از میلاد تلــــــــــــــــــــــــخ بی وفایی ها می ترسم

راستی چی شد چه جوری شد اینجوری عاشقت شدم

شاید می گم تقصیر توست تا کم شه از جرم خودم


نظرات 2 + ارسال نظر
XIVAGO یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:53 http://armageddon.blogsky.com

تو اینجایی و من هر لحظه تو فکرت
تو تو قلبم و من هر لحظه با رویات
تو اینجایی و من دل شوره دارم
من از فکر جدایی بی قرارم
من حتی توی ان با تو بودن
از این دلشوره ارومی ندارم
اخه شونت کنارم وقت گریه
نیست که اروم سرم رو روش بذارم


هستی پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:51 http://www.mybesthours.mihanblog.com

حرفات قشنگه.....زیادی قشنگه....دل آدم غش میره....کارت بیسته بیسته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد