**غم تنهایی**

چه دروغه مهربونی آخرش تنها میمونی

**غم تنهایی**

چه دروغه مهربونی آخرش تنها میمونی

* بی وفا *

******************************************************

ای مسافر غریبه

چرا قلبمو شکستی

رفتی و تنهام گذاشتی

ای که بی تو تک و تنهام

توی این غربت سنگی

می دونم بر نمی گردی

شدی همرنگ دو رنگی

همه زندگی من اون نگاه عاشقت بود

چرا فکر کردی به جز من

یکی دیگه لایقت بود

رفتی و ازم گرفتی

اون نگاه آشناتو

واسه من بمبی گذاشتی التهاب لحظه ها تو

حالا من تنها نشستم

با نوای بی نوایی

چه غریبم بی تو اینجا

ای غریبه بی وفایی



*****************************************************

نظرات 3 + ارسال نظر
فرزاد پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 18:15

سلام واقعا خوشم اومد

پژمان پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 22:01 http://www.sportboy.blogsky.com/

سلام دوست عزیز من بلاگ شما رو تو آپ شده ها دیدم و چون به محتوای وب من میخورد سر زدم.خوشحال میشم به بلاگ منم یه سری بزنید.و نظرتونو راجع به پست آخر بدید.مطالب شما هم تقریبا حرف دله منه میتونید به پست های قبل هم نگاهی بیاندازید.فعلا خدا حافظ

مریم پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 22:28 http://www.nirvanatrance.blogsky.com

مدام گفتم : هر چی بگی برای تو همون می شم ای نازنین ...

مریم جون مرسی ار نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد