**غم تنهایی**

چه دروغه مهربونی آخرش تنها میمونی

**غم تنهایی**

چه دروغه مهربونی آخرش تنها میمونی

* روز جدایی *


قرار تنهایی ما روز جدایی فردا بود

خلاصه فردا واسه ما شروع کل دردا بود

فردا قرار بود منو تو از هم دیگه جدا بشیم

فردا قرار بود همدم گریه ی بی صدا بشیم

از تو چه پنهون گل من

من خیلی وقته بی توام

دیروز و فردا نداره

برام چه سخته بی توام

یادش بخیر قلب تو بود برای من سنگ صبور

میخواستم عاشقت کنم هر جور شده حتی به زور

حالا که نیستی لااقل تسکین به قلب من بده

اون که نخواست پیشم باشی

حالا کجاست صبرم بده

چه جوری باور بکنم رقیب من نازت کنه

شبا کنارت بخوابه از خواب بیدارت کنه

یادته که زیر بارون تو دعا کردی بمیرم

منم قول دادم که دیگه عکستو بغل نگیرم

تو دعات گرفت و مردم اما عاشقم هنوزم

با یه قاب عکست میگذرونم شب و روزم

لحظه های آخر تو میره از یادم به سختی

بدرقت اومدم اما دست تکون ندادی رفتی

یه دلخوشی دارم هنوز حالا که دارم میمیرم

هر وقت که بارون بباره تو رو کنارم میبینم

نگاه به چشم خیس من به عشق پاکم نکنی

رفیق من رفته سفر چند روزی خاکم نکنید

شاید خوشش نیاد که من تو خاکو خون پیرهنم

مردم چرا اون نمیاد با گل سرخ به دیدنم

توقع داشتم میمیرم حداقل نگاه کنه

حتی نیومد لحظه ای با جسمم وداع کنه

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:16 http://armageddon.blogsky.com

خیلی تلخه این شعر
من که عاشقم میفهمم
خیلی سخته واقعا

چه جوری باور بکنم رقیب من نازت کنه
شبا کنارت بخوابه از خواب بیدارت کنه
واقعا غیر قابل تحمله
خیلی دردناکه که بخوای یه عمر رو توی حسرت یه لبخند باشی از کسی دوسش داری
سخته که این حسرت هر روز رنگ و بوی تازگی داشته باشه

مهدی یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:20


ای تو معنی نوازش

توی سنگینی غربت

توی لحظه های اندوه

واسه من عزیزترینی واسه شاپرک یه کندو

سلطان تنهایی جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:53 http://bonnyblog.blogfa.com

salam
matlabat kheyli bahalan
ye sariyam be man bezan mikhastam linket konam sge bekhay
pas montazere javabetam

وحید چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 15:47

عجیب اندر که در این عالم پست
یکی بر دیگری دل داد و شد مست

سارا سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:00 http://dariush63.blogfa.com

سلام دوست عزیز

می خواستم بروم تا انتهای عدم ، می خواستم نیست شوم ، گم شوم.قلب شیشه ای غرورم ا

فتاد و شکست . حتی آهی نکشیدم چون زندگی را با حضور ت دوست دارم . تو را قسم

می دهم به شبنم های شفاف ، به صداقت یاس ، تو را قسم می دهم به پاکی و محبت

که بمانی
تو را قسم می دهم به آب و آیینه که بمانی ... همه رفتند ، تو بمان ...

بهترینها را برایت ارزو میکنم
امیدوارم بتونی فراموشش کنی

مهدی سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 15:21 http://armageddon.blogsky.com

به گوشت میرسد روزی

که من دیگر بسی دورم

و از من نیست پیغامی

نه تقدیرست مجبورم

شعر بدی بود
زیبا بود اما از جدایی میومد به این دلیل بود

روزبه پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:22

میخواستم عاشقت کنم هر جور شده حتی به زور


نمیدونستم دلی که توش نیستی عاشقت نمیشه

علی سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:51 http://vaysadonya.persianblog.ir

آدم تو این دنیا یه چیزایی رو میبینه که دلش میخواد به قول علی شریعتی بگه: "به دنیا بگویید بایستد من می خواهم پیاده شوم"
اگه دوست داشتی به من هم سر بزن خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
اینم وبه دیگمه http://www.alikarbasi.persianblog.ir/
آهنگهای مجید خراتها به درد تنهایی نمیخوره چون بیشتر آدمو میسوزونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد