**غم تنهایی**

چه دروغه مهربونی آخرش تنها میمونی

**غم تنهایی**

چه دروغه مهربونی آخرش تنها میمونی

* وصیت *

خدا، وصیت منو گوش بده نامه مو بخون
شاید دیگه من نباشم مواظب عشقم بمون
میسپارمش بهت میرم تموم تارو پودمو
یه وقت نیاد برنجونیش کسل کنی وجودمو
خدا یه وقت کسی نیاد برسه قلب سادشو
کسی نیاد تو زندگیش بشینه زیر سایشو
بهش بگه دوسش داره خیلی بده زمونمون
خدا سپردمش بهت، مواظب عشقم بمون
خدا شاید این عشقی که من میگمو تو نشناسی
نزدیکترین کسم اونه خیلی دوسش دارم
راستی یادم نره بهت بگم عزیزترین من اونه
خودم مهم نیست اما اون نزاری تنها بمونه
بمیرم واسه هق هق ش گریه چقد بهش میاد
وقتی که هرسش میگیره میگه از من بدش میاد
اما وقتی اروم میشه ،میبینه من بغضم گرفت
همین دیونه بازی هاش از اول چشممو گرفت

 

 مواظب عشقم بمون

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 18:19 http://mikadecity.blogsky.com/

شرلوک هلمز، کارآگاه معروف، و معاونش واتسون رفته بودند صحرانوردی و شب هم چادری زدند و زیر آن خوابیدند

. نیمه های شب هلمز بیدار شد و آسمان را نگریست. بعد واتسون را بیدار کرد و گفت: "نگاهی به بالا بینداز و به من بگو چه می بینی؟" واتسون گفت:"میلیون ها ستاره می بینم".هلمز گفت: "چه نتیجه ای می گیری؟". واتسون گفت: "از لحاظ روحانی نتیجه می گیرم که خداوند بزرگ است و ما چقدر در این دنیا حقیریم. از لحاظ ستاره شناسی نتیجه می گیرم که زهره در برج مشتری ست، پس باید اوایل تابستان باشد. از لحاظ فیزیکی نتیجه می گیرم که مریخ در محاذات قطب است، پس باید ساعت حدود سه نیمه شب باشد ". شرلوک هلمز قدری فکر کرد و گفت: "واتسون! تو احمقی بیش نیستی! نتیجه ی اول و مهمی که باید بگیری این است که چادر ما را دزدیده اند
وب رمانتیکی داری
به ما هم سر بزن

آرش دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:30 http://shoopeh.blogfa.com

اینم قشنگ بود.

ماهی تنها یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 21:50 http://onlyabadan.blogsky.com/

سلام خوبی هستی خانومی که توی یاهو جوابمو نمی دی
من به روزم و منتظرت
بای

پویا چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 00:14

سعدی به روزگاران مهری نشسته بر دل
بیرون نمیتوان کرد الی به روزگاران
زیبا بود و دلنشین
وصیتی که کاش محبوبم کمی درکش میکرد و قلب بیمارم را تنها نمیگذاشت ، طبیب زخمهای من بود و خود غافل از بیماری من ، بیمارم کرد و رفت ، رنجورم کرد و رفت . اما ، اما ، هر کجا هست خدایا تو نگهدارش باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد